niedziela, 5 kwietnia 2015

TOP 5 czyli ulubieńcy marca.

































1. Maybelline-Dream matte musse

Dla mnie ideał. Wróciłam do niego po kilku latach zapomnienia.
Lekki podkład w postaci pianki.Fajnie kryje, matuje oraz jest bardzo trwały. Lubię go właśnie za jego lekkość.Fajnie sprawdza się w cieplejsze dni lub gdy chcemy mieć delikatny make-up. Jest bardzo wydajny (przy używaniu codziennie wystarczył mi na 2,5 miesiąca) i kosztuje ok. 30 zł
2.Mgiełka Avon. Kocham każdą ich mgiełkę.W całej "znajomości" z Avonem może jedna mi się nie spodobała. Ale EGZOTYCZNA FIGA Z NUTĄ WANILII jest obecnie moim numerem 1.
3.Nivea żel-krem do twarzy.Różowy do cery suchej i wrażliwej.Skutecznie oczyszcza skórę.
4. Joanna - Super Loki.
Wreszcie znalazłam szampon i odżywkę przy których moje włosy uzyskują ładny skręt i przestają się puszyć. Każdy kto ma kręcone włosy zna ten problem. Mi pomogła ta seria ale zobaczymy na jak długo. Po miesiącu daje świetnie radę ale znając moje włosy niebawem będą chciały zmiany :)
5.Wypełniacz do koka. Absolutne MUST HAVE.Tylko dlaczego ja odkryłam go tak późno...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz