poniedziałek, 23 marca 2015

Wibo Chic Matte

Witam serdecznie w ten jakże piękny i słoneczny dzień :)
Pogoda dopisuje więc warto wyruszyć na miasto a jakie są wasze plany na dzisiaj? :)

Ale przechodząc do sedna postu chciałabym wam przedstawić matowe lakiery od Wibo.



Dostępne w Rossmanie za ok. 8 zł
Dla mnie wielkim plusem tego lakieru jest szybkie schnięcie.
Nienawidzę czekać aż lakier wyschnie, ponieważ przeważnie dotknę czegoś i muszę na nowo malować!
Żeby uzyskać dobre krycie musimy użyć 2 warstw.
Pędzelek zwykły zaskoczenia nie ma ale bardzo fajnie rozprowadza lakier.
Wiele osób za główną wadę tego lakieru wymienia to ,że po 1 dni paznokcie zaczynają błyszczeć.
Dla mnie nie jest to aż taka wielka wada ponieważ nie jestem wielką fanką lakierów matujących :)
Ja użyłam numerów : 2 i 3 i oczywiście mojej niezastąpionej odżywki z Flormar'a . Ale chyba skuszę się jeszcze na któryś z fioletów.






13 komentarzy:

  1. ładne , lubię kremowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny manicure, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szarak jest ładny, moje klimaty, :) Nie miałam nigdy żadnego lakieru z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten ciemniejszy, ale nie jestem zadowolona :(
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie te paznokcie wyglądają :) Ja byłam zmuszona moje obciąć, gdyż noszone przez dłuższy czas długie (masło maślane) lubią się łamać i niezbyt ciekawie wyglądały, kiedy każdy był innej długości. Niemniej kiedy już urosną, chyba rozejrzę się za tymi lakierami :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne kolorki!xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladne paznokcie i super to polaczenie kolorow :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki :)
    Lubię posiadać takie stonowane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pozytywnie zaskoczona, ładne kolorki. Miałam lakiery z Wibo i lubiłam je.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jestem tutaj pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba blog
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń