czwartek, 5 marca 2015

Koszule czyli perełki z nowej kolekcji.

Ostatnio w Stradivarius'ie pojawiła się nowa kolekcja. Jest bardzo ciekawa. Pojawiły się rzeczy klasyczne, czyli takie jakie ja uwielbiam. Ale szczególnie moją uwagę zwróciły koszule, KOCHAM KOSZULE <3 Uwielbiam je za to ,że nie ważne czy to z spódnicą czy z dżinsami zawsze wyglądają elegancko i schludnie.Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moje TOP 10 kolekcji wiosennej.Generalnie te koszule można podzielić na 2 kategorie: gładkie i we wzory ( czyli krata kwiaty serca ).















1.Asymetryczna koszula ze stójką.Moim zdaniem ta koszula jest IDEALNA.Możemy wybrać
spośród 5 kolorów takich jak: czarny, czerwony, niebieski, biały, zielony. Ja się zakochałam w czarej i czerwonej. Chociaż niebieska jest również dobra.Cena 45,90
SKŁAD: 100% POLIESTER
Dostępna: TU
2.Niebieska klasyczna koszula. Powinna wisieć w KAŻDEJ SZAFIE.Nadaje się na każdą okazję. Czy to będzie egzamin, wyjście z koleżankami czy obiad u teściowej. Cena: 79,99
SKŁAD:Z ZEWNĄTRZ: 89% BAWEŁNA, 9% POLIAMID, 2% ELASTAN
Dostępna: TU
3.Koszula BODY z plisami. Dostępna jest w 3 kolorach: biały, niebieski, różowy,Cena: 79,99
Ten typ koszul uwielbiam za to jak świetnie wyglądają w połączeniu z jeansami.
SKŁAD:67% BAWEŁNA, 28% POLIAMID, 5% ELASTAN
Dostępna: TU
4.Koszula z łezką.Do wyboru mamy 4 kolory: biały, niebieski,różowy,żółty. Cana 45,90
Ja wybieram białą ale na żółtą chyba też się skuszę :))
SKŁAD:100% POLIESTER
Dostępna: TU
5.Czarna tunika koszulowa z paskiem.W tej stylizacji ujęła mnie prostota i połączenie z białymi spodniami-super! Cena 99,90.
SKŁAD:100% POLIESTER
Dostępna: TU
6.Bluzka z szydełkową wstawką na dekolcie.Biała lub granatowa.Wybrałam tą bluzkę ze względu na dekolt z koronki.Cena: 99,90
SKŁAD:100% MODAL



Tyle z koszul eleganckich wyróżniło się z kolekcji. Teraz chciała bym wam pokazać koszule we wzory.

7..Koszula w serduszka. Jest poprostu śliczna urocza i NAJLEPSZA. Cena: 59,90
SKŁAD: 100% POLIESTER
Dostępna: TU
8.Bawełniana koszula w kratę. Model tej koszuli pojawia się w każdej kolekcji od dobrych 2 sezonów. Warto mieć. Idealna do legginsów, spódnicy czy zwykłych spodni. Ta ma bardzo fajny krój zakończony w łódkę. Cena: 69,99
SKŁAD: 100% BAWEŁNA
DOSTĘPNA: TU
9.Koszula w drobną kratę. Jeżeli miałbym wybrać ze swojej szafy ulubioną koszulę. Byłaby to właśnie czerwona koszula w kratę. Sama nie wiem czemu tak bardzo ją lubię ;) Cena: 59,90
SKŁAD: 100% POLIESTER
Dostępna: TU
10.Koszula w małe kwiaty.Ładnie uzupełnia dziewczęcą stylizację w połączeniu ze spódniczką.
Cena: 59,90
SKŁAD: 100% POLIESTER







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz